.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور میر حسین موسوی در انتخابات جدی نیست

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را جدی ندانست و گفت: علی القاعده حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات آتی باید جدیتر باشد.

هدایت آقایی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان این مطلب اظهار داشت: خاتمی معتقد است مردم باید به نحوی نشان دهند که خواهان حضور او درانتخابات ریاست جمهوری دهم هستند چرا که وی نمی خواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

وی افزود: خاتمی تشنه قدرت نیست زیرا به مدت 8 سال ریاست جمهوری ایران اسلامی را بر عهده داشته است و لذا حضور دوباره خاتمی در انتخابات را می توان یک نوع فداکاری تلقی کرد.

آقایی در ادامه در پاسخ به این سئوال که حضور میر حسین موسوی در انتخابات آتی تا چه حد جدی است گفت: تصور می کنم حضور میر حسین در انتخابات آتی در حد یک بحث است و جدی نیست.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به این سئوال که پس آمدن خاتمی به صحنه جدیتر است یا خیر تصریح کرد: علی القاعده باید اینگونه باشد.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر گفته روز گذشته مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتمادملی درباره اینکه دولت اصلاحات به ما ضربه زد و همه مشکلات ما از زمان اصلاحات آغاز شده گفت: کروبی همیشه انتقاداتی را نسبت به عملکرد برخی از فعالان اصلاح طلب وارد کرده و این موضوع جدیدی نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: بیان اینگونه موارد امری طبیعی است و نمی توان گفت که جریانات بدون عیب و نقص کار کرده باشند. کدام جریان سیاسی در کشورمان هست که مشکلی نداشته باشد، تمام جریانات سیاسی دارای نقاط ضعف و قوت بوده اند. نکته مهم این است که جریانات سیاسی نقاط ضعف خود را بپذیرند.

آقایی همچنین گفت که اصلاح طلبان این منطق را دارند که اگر دارای ضعفی هم بوده اند آن را بپذیرند و درصدد رفع و اصلاح اشتباهات خود برآیند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.